dylan's candy bar

Ik vind het altijd zo tof om rond te snuffelen in supermarkten als ik in een ander land dan Nederland ben. Er zijn altijd zoveel dingen (o.a. snoep) die wij hier niet hebben en meestal is het nog lekkerder ook (of dat kan misschien ook komen door het vakantie gevoel).

Reese’s Peanut Butter Cups
Deze staan zeker ergens bovenaan mijn favoriete snoep lijst. Chocolade cupjes gevuld met pindakaas. Gelukkig kunnen we die hier in Nederland nu ook wel krijgen, alleen heb je in Amerika veel meer verschillende soorten. I love America!

Ice Breakers
Deze snoepjes ontdekte ik toen ik in San Francisco was. Ze doen me een beetje denken aan die pastel-kleurige hartjes snoepjes. Omdat als je teveel Ice Breakers eet ook je hele verhemelte open licht (way TMI, I know). Mijn favoriete zijn de zure smaakjes.

Twinkies
“Golden Sponge Cake with Creamy Filling”. Deze heb ik nog nooit geproefd, maar ik ken ze wel van naam en die omschrijving klinkt ook heel erg lekker. Deze gaan zeker getest worden de volgende keer dat ik in Amerika ben.

Jelly Belly Beans
Ik ben de laatste tijd wat minder fan geworden van Jelly Beans. Ik weet niet wat het is, maar ik vind ze gewoon niet meer zo lekker als dat ik ze eerst vond. Het blijven natuurlijk wel gewoon klassiekers, dus daarom staan ze er nog tussen (Oh en ze hebben ook de Harry Potter Bertie Bott’s Every Flavor Beans, durf ik die te proberen?).

Pretzels
Ben je in New York?! Dan moet je zeker een pretzel kopen in Central en gewoon lekker gaan rondwandelen. De eerste keer dat ik er kocht, vroeg ik om wat minder zout. Niet doen, iets meer zout is juist lekker.

Butterfinger
“Chocolate bar filled with crispy crunchy peanut-butter candy.” Als dat niet lekker klinkt! Deze zijn volgens mij wel keihard of niet?

M&M’s
Natuurlijk hebben we hier in Nederland ook gewoon M&M’s, maar in Amerika hebben ze meer! M&M’s met pindakaas, M&M’s met pretzel, M&M’s met amandel, M&M’s met mint, M&M’s met framboos. Komen wij aan met onze pinda’s en crispy.

Goldfish
Geen echte goudvissen natuurlijk, maar een soort van kleine crackers. Je hebt ze in verschillende smaken. Lekker om te snacken voor op de terugreis (of gewoon de hele vakantie door).

Oreo’s
Natuurlijk bewaar ik de beste voor het laatste. Oreo’s! In Amerika zijn er zoveel verschillende soorten Oreo’s, het is niet te geloven. Als je van Oreo’s houdt, dan zal je dit een soort van Oreo’s heaven vinden. Ik wil ze allemaal proberen!

