ikhartnyc wallstreet

Ik hou van de Engelse taal. Waarom ik er ooit voor heb gekozen om rechten te gaan studeren is me nog steeds één groot raadsel. Dan maar een cursus Engels in het buitenland. In Amerika om precies te zijn. New York City om nog preciezer te zijn.

Ik dacht er eerst aan om naar Engeland te gaan, waarschijnlijk Londen. But go big or go home right?! Ik wilde niet naar huis en als je een cursus Engels groots wilt aanpakken dan ga je naar New York City toch. Mijn vliegticket werd wel in één keer een stuk duurder, maar dat nam ik voor lief.

Wow in mijn eentje naar New York City! De reis naar de andere kant van de oceaan op zich vond ik al super gaaf. Ik had een overstap in Londen. Zat ik daar dan in m’n eentje. Stond er op het bord bij de gate: JFK, New York City. Wow! Ik vind het nog steeds super vet als ik er aan terug denk. Een paar uur en een paar films verder, ben ik in New York. Douane, check. Koffer, check. Taxi, check. Onderweg zie ik al een stukje van de skyline, geweldig! Binnen 30 – 45 minuten sta ik voor mijn dorm building, ben ik mijn koffer vijf minuten kwijt en ontmoet ik mijn roommate.

Het grote avontuur in New York City kan beginnen!

